Szórjuk szét FRUTTI helyett. |
TRK® – AZ ALAPMŰ! |
1. szám (2006.11.27) | |
Különszám Zotya Atyának!!! |
TRK® - A HASZNOS SEGÍTŐTÁRS |
Kedves Baráti Kör, Kedves Atya!
|
Jó régen nem találkoztunk, a betyár gejzír mindenségit!!! Most viszont itt vagyunk, örülünk és tudósítunk Takagiról és mindenről, ami drága Takagink szellemi örökségét tovább viszi. Úgy tudjuk Takagink amellett, hogy a jappán Forma-3-ban puffog, legújabban hajókuffereket gyártó céget alapított! Még Zotya atya is eszkuzálta magát, mivelhogy nem tudott a dologról, pedig Toránk még kormánykitüntetést is átvehetett a jappán kufferipar fellendítéséért. Egyszer. Nyalánk gondolatgalacsinok Idé(n)ről A 2006-os szezon egy körömfeketényi rosszérzést mindenkiben hagyott amiatt, hogy az év nagy felfedezettjét, Judzsi Idét kiakolbólintották a szupper águritól. |
|
|
|
Mint azt a rovat frappáns címe is előrejelzi, itt kérem alássan (nem) holmi humbugról lesz szó. Egyszer. Mint azt a kedves olvasó bizonyára még nálunk is jobban tudja (aki nem, az pótolja!), az idei szezon bővelkedett minden jóban és rosszban, amit az emberfia a csökött agyával elképzelni is alig bír. Mert miről van itten szó? Mi? De térjünk is rá a dolog végére. A nagy hírt valószínűleg nem kell előadnunk: sumakker 1., azaz id. sumakker, minden idők legsikeresebb, legtehetségesebb, legszeretettebb, stb. pilótája Takagi vezér után – visszavonul az aktív versenyzéstől. Kész. Vége. Slussz. Pász. Ennyi. Kanyi. Manyi. Hugyi. Bugyi. Fisi-fosi. Egyszer. Nos, hát ezekben a vészterhes időkben élesztettük újjá tetszhalott világlapunkat, s vele párhuzamosan a Baráti Kört is, hiszen mi végre, ha mégse? Na ugye! Az igazgatóság olyannyira frappírozva érzete magát az évad végére, hogy papírcsákót húzott a szebbik felére, azzal nézett ki a hetedik emeletről. Egyszer. Meg kell mondjuk, id.
sumakkernél szebben és méltóságteljesebben csak és kizárólag Takagi
mesterünk búcsúzott még annak idején, a szezon végét meg sem várva. Írd és
mondd. (Jó, de minek írjam, ha mondom? Vagy minek mondjam, ha írom? Mi a jó
túrós öregotthonos élet ennek az értelme?) Emlékezzünk csak! Könnyfakasztó volt,
amikor kanyar közben minden ok nélkül uk-muk-fuck rükvercbe kapcsolta
gépparipáját és szó nélkül távozott a Forma-1 szédítő világából a szélvédőn
keresztül, ügyet sem vetve az égen éppen éktelen keresztülhúzó vadlibák színes
kavalkádjára. Akkoriban olyan cudar idők jártak a TRK®-ra a teljesen érthető
érdektelenség miatt, hogy a vezetőség egyenesen azon gondolkodott, hogy azon
nyomban felfüggeszti a világtörténelem szörnyű iramú sodrását! De nem így
történt. |
A lufifejű Ladomir is megmondhatja. Vele őriztünk együtt libát, még a háború előtt, lent vagy fent, de vidéken, mikor az a sok hájfejű, tatárképű ellenség erre kószált a tilosban. Na, annak is mi lett a vége? Semmise. Vagy szen’mise. Ki a franc tudja eztetet már. Hát, így van ez mindég. Na, de térjünk vissza a szezon zárásához.
Hogy fizik ella* hogyan tudta azt a célegyenes végi kanyart így elszínezni, még
máig kutatják a FIA (kinek a fia?) kutatómérnökei. A többit hagyjuk. Ne is
emlékezzünk tovább. *Ezért a képért már leszámoltunk vele. Ilyesmit nem tűrűnk. |
De hát, mi végre az
igazgatóság, ha nem azért, hogy minden menjen a maga útján (Az én utamon???
Különben is már tegeződünk!). Így tehát véget ért a 2006-os szezon, amiben nem
volt semmi újdonság sem: sumakker győzött, de ál ónozó még annál is inkább. A
Többiek meg végiglimonádézták az egész idényt. Egyszer még tóth zsán is
felpillantott a limonádés vödréből és így szólott: b*szos a gáz! Ettől aztán a
ferrárik annyira bepipultak, hogy massza végig a féket taposva és még a
kéziféket is berántva bezuhant az első helyre, amitől az egész 2006-nak tisztára
vége lett. Következzék a Vers: |
Gyere Ide |
|
Ide, mint a
villám csapott |
Olyan
gyors, hogy ritkán látjuk |
A jövő évi szezonra szörnyűséges újítások várhatóak! Az igazgatóság birtokába jutott bizalmas információk szerint börni eke lesz tóni tervei közt olyan ötletek is burjánzanak, miszerint a 2006-ban az utolsó négy helyen végzett csapatok külön sínpályát (vagy sípályát?) építhetnek maguknak az aszfaltba és kiváltandó a gumi problémákat, vonatkerekeken száguldhatnak majd végig a versenyen a vasparipák. Egy másik idea (hovaa???) szerint a nézőket akarják a szervezők még inkább elkápráztatni. E célból bencsmárking alapon először is foncsorral vonják be az aszfaltot, majd a versenyautók kerekeire szöszmentes pamut bevonatot varrnak, hogy menet közben alaposan kiszidolozzák a pálya felületét. Ettől aztán a nap- és reflektorfényt a pálya annyira szerte szét fogja szórni-visszatükrözni, hogy a nézők rá se bírnak majd nézni. Ennek folyományaként persze tisztára káprázni fog a szemük, s attól mennek a falnak. A harmadik elkurjantott elmerottyantás szerint az aszfaltot futószalagra helyezik, így jelentős területet spórolnak meg, hiszen nem kell azt a bazi hosszú pályát megépíteni, a felszabaduló területet pedig bérbe lehet adni a nudistáknak. Elég lesz egy tri- (mondom, hogy egy, nem három!) bünt építeni, a gépkocsik úgyis csak a futószalagot szaggatják majd. Olcsóbb lesz a közvetítés is, egy kamerával befogható lesz az egész imaginárius verseny beszűkült fókusza. Pont. Mi? Egyszer. Zárószó Klubtagságért küldjetek e-mailt
a fenti e-mail címek valamelyikére. Nehogymá! A következő szám várható! |
Hivatalos taglétszám: 0 fő |
TRK® - MAGA AZ ÉLET! |
TRK®- A LEGENDA FOLYTATÓDIK! |
** Mióta tud a pálya futni? Hát a pálya az nem fut sehova, a pálya az le van betonozva, oda van öntve a földbe bele! Rá meg az aszfalt, hogy lenyomja, nehogy kijöjjön. A pálya kérem alássan, az dehogy fut sehova. De még a percek se futnak. Hát hova futnának már, jóemberek? Ha futnának, akkor valahonnan valahova futnának, nem? De hát se nem valahonnan, de még annyira se valahova nem futnak se nem. Hát akkor meg? |