Szórjuk szét FRUTTI helyett.

TRK®  – AZ ALAPMŰ!

11. szám (2008.02.18)
 

TRK®  - A HASZNOS SEGÍTŐTÁRS

Tisztelt Baráti Kör, Kedves Kazetta!

Köszöntünk mindenkit a 2008-as év első számának alkalmából. Külön köszöntjük és boldog születésnapot kívánunk Emesének! Ebben az évben a TRK® jelszava: Vatta van, elem nincs! Mi lesz itt az idén? Szerkesztőségünk megalapozott szakmai véleménye szerint Kázuki és Tákuma fog harcolni a vb-címért, mint ahogy Tákuma minden évben harcban áll a címért, és csak a balszerencse és a technika ördöge fosztotta meg eddig attól, hogy megnyerje a bajnokságot. Ez nem is meglepő hír. Ami az egész F1 társadalmát lázban tartja hetek óta az az, hogy Keksz Csúzli mandátuma 2009 októberében lejár, és legnagyobb eséllyel példaképünk, TAKAGI mester száll ringbe a elnöki posztért. Ennek jelentőségét most még mi sem tudjuk felfogni, csak sejtjük. Takagi a TRK®-nak interjút adott ennek alkalmából, itt most teljes terjdelmében közöljük az interjút, ami mérföldkő szerény újságunk történelmében.

TRK®: Takagi úr, mi késztette arra, hogy harcba szálljon az FIA elnöki posztjárt?
Takagi: Nem volt más választásom. Sok a tennivaló, vatta van, elem nincs! Én azért harcolok, hogy ezek a legalapvetőbb eszközök rendelkezésre álljanak minden csapat részére, és nemcsak az F1-ben.
TRK®: Mi a jelentősége az elemeknek?
T: Nézze, a 21. századi autósportban elengedhetetlen néhány ceruza elem a versenyzők keze ügyében. Mert, mi van, ha az aszfaltszaggatójuk egyszer csak megáll. Ugye? Kollega, ugye? Na? Mit csináljon az a szerencsétlen gácsértojás? Hoppá, mi? Ilyenkor jól jön néhány AA elem.
TRK®: És a vatta?
T: Ne vicceljünk. Már most vatta-nagyhatalom a Forma-1. Ott rohad a sok vatta a boxok mélyén. Arra gondoltunk, hogy ezt fel lehetne használni a betontorpedók biztonságosabbá tételében.
TRK®: Milyen formában?
T. Ez nem az én dolgom. Van egy szakmai stáb, elég jól megfizetjük őket. Az a dolguk, hogy ezt kidolgozzák. Gondolatébresztőnek legyen elég annyi, hogy a jövő a vattájé, nem a szénszál-merevítésé. Gondoljon bele: most ébredezik a melós.


Az idösődő Takagi mester,
háttérben egy 40 éves buxus

TRK®: Milyen más tervei vannak, ha megnyeri a választást?
T: Mindenképpen be szeretnénk vezetni a kutyilottót. Ebben az esetben a gazdi tölti ki a kutyiszelvényt, azonban a kutyi mondja meg a számokat. Ennek gazdasági hatása lesz kérem, ami szétfeszíti az autósport kereteit. Ma még nem látjuk pontosan, de valószínű ez megrengeti az egész világgazdaságot. Már azon is gondolkodtunk, hogy ennek segítségével megrengetjük a heliocentrikus világképet. De ez már nagyon messzire vezet, nem szeretném untatni a részletekkel.
TRK®: Olvasóink azonban minden bizonnyal kíváncsiak arra is, hogy van-e kedvenc versenyzője a jelenlegi mezőnyben?
T: Nem szeretnék neveket említeni, de Kázuki és Tákuma derék fickók, minden kétséget kizáróan koruk legnagyobb versenyzői.
TRK®: Mivel tölti mindennapjait?
T: Szerencsére nem unatkozom. Jelenleg egy nagyon érdekes projekten dolgozunk, mely a 8 személy (vagy 600 kg) teherbírású kimonók biztonsági kockázatait vizsgálja.
TRK®: Kimonók? Ezt nem értem.
T: Elnézést, felvonókat akartam mondani. Nagyon fáradt vagyok, éppen egy 29 órás tanácskozásról jövök, melynek témája volt az emberkísértetek engedélyezése különböző területeken.
TRK®: Kísértetek? Milyen kísértetek?
T: Elnézést, kísérletet szerettem volna mondani, nagyon fáradt vagyok, éppen egy 29 órás tanácskozásról jövök, melynek témája volt az emberkísértetek engedélyezése különböző területeken.
TRK®: Most kísértetek vagy kísérletek?
T: Elnézést, kísérletet szerettem volna mondani, nagyon fáradt vagyok, éppen egy 29 órás tanácskozásról jövök, melynek témája volt az emberkísérletek engedélyezése különböző területeken.
TRK®: Köszönöm az interjút. Van-e esetleg valami zárszó, amit még mindenképp meg szeretne osztani az olvasókkal?
T: A klór az egyik legreakcióképesebb nemesfémes fém! Hoppá, mit!

Sajnos mesterünk nagy nyomás alatt dolgozik, ezért az interjú végére kicsit szét is esett. Rajongásunk, tiszteletünk azonban a régi.

Világszenzáció
(már a második ebben a számban!)

Csodálatos dolog történt a TRK® világverő szerkesztőségével: olyan príma dokumentum került birtokunkba a roppant vérszegény idei karácsony díjátadó ünnepsége során, hogy a hajunk égnek áll azóta is, ráadásul úgy nő a szőrzetünk, hogy állandó fogyasztói szerződésünk van a világ vezető epiláló szert gyártó cégével, a PVV Zrt-vel. Csak így bírjuk. Hogy miről van itt nagyba’ szó? Egy lelkes rajongónknak sem köszönhetően, kezünk ügyébe került a kézen-közön hányódó, a fejlett nyugati világban besztzellernek (ez egy fűszernövény tulajdonképpen) számító, Takagi serdülőkori naplója. Ebből aztán mostanában alaposan kiolvashatjuk számunkra, hogy mi az élet szava-borcsa! Mióta ezt az útinaplót forgatjuk, egyrészt teljesen elszédültünk tőle, másrészt annyira bölcsebbek vagyunk, mint régen, hogy már kenyérre lehet kenni bennünket. Ráadásul a mogyorókrémhez is eszünk paradicsomot, jó jappán szokás szerint. Hogy a kedves olvasó is megértse, hogy miért áradozunk itt gátszaggató módon a híres Takadzsi-naplóról, mostantól kezdve, ill. kicsit még korábbról, részleteket közlünk a nagy vezér saját kézzel írott emlékeiből. Lássuk!

Tóránoszúke Takagi: Naplóm
1944. március valagánnyadikán

Első vezetési élményeimet még a háború utolsó éveiben szereztem. Nem voltam már fiatal, sok mindent megéltem, tudtam már, hogy mit akarok az élettől: tulajdonképpen már semmit. Túl voltam mindenen. Akkor úgy éreztem.

Azokban az években egy jappántól távol eső kis szigeten, a dalmát partoktól nem messze, grőnlándon próbáltam erényt kovácsolni nem kis jelentőségű hátrányaimból. Ez olyannyira sikerült mindössze, hogy a dán királyi elmegyógyintézetben sikerült egy összkomfortos, félpanziós ellátást kiharcolnom. Mivel csak jappánul beszéltem – nem is fogok én más népek nyelvén szólni, még mit nem – rendesen alávetettek az akkor még úttörő eljárásnak számító elektrosokk kezelésnek. Ettől néha annyira megvadultam, hogy össze-vissza gurultam a folyosón. Később az eközben szerzett tapasztalatokat jócskán kamatyoztathattam a formaegyes versenypályákon is. Mondhatom, hogy itt tanultam meg először koordinálni. Egyik kezelésem annyira jól sikerült, hogy az igazgató 3 éves kisfiának triciklijét úgy meghajtottam, mint szóban a Presszer a Margitot az éjszakai műszak alatt. Állítom, hogy szemfüles újságírók egyből felfigyeltek volna szupertehetséges száguldásomra, ha lettek volna. De nem voltak. Gondolom, elmentek a háborúba különvonattal tudósítani. Én végső soron mindig is egy vidám alak voltam, dalolgattam nyakra-főre minden nap. Akkor döntöttem kétségbeesésemben, hogy harcsabajuszt növesztek.

Eléjszíáj, a száguldó riporter helyszíni tudósítása

Hiába vártuk, nem marad el. Idén is megrendezik a Forma 1-es versenyt. Sőt, a Börni által francba kívánt francia futamot is megrendezik. Kinek hiányzott? Ez szöget ütött a fejembe. Azóta szegfejnek hívnak. Legnagyobb érdeklődést várhatóan a Fingapúri Nagydíj hozhat, már ami a kipufogókat illeti. Rasszizmusra, pedig semmi ok. Bár megállapítható, hogy Lindának nem feltétlen szükséges napoznia, a spion team pilótája nem kerülheti el a 22-es csapdáját. A Toyota nagy reményeket fűz a TF108-as géphez (Tudja a Fasz, hogy miért 108-as). Nagyon reméljük, hogy idén nem totojáznak. Buttony szerint a Hondát nem lehet elég jól vezetni. Érthetetlen mit akar ez a pilóta? Hát nyomja meg a gombot! Sajnos, ebben az évben is (és még nagyon sokáig) hiányozni fog nekünk a nagy öreg. Egyelőre az utódok nem tudják őt pótolni. Nem, nem a nagy Takagi mesterről van szó. Sajnos, az ő elképesztő képességét sem csodálhatjuk, de most másra gondolok. Másfél évtizedes pályafutása egybeesik a Forma-1 legújabb korszakával, amelyben a versenysorozat minden korábbi határt felülmúlt. Terjeszkedésnek indult az összes kontinensen, a sportban soha nem látott mennyiségű tőkét mozgatott meg. Ő valójában maga volt a szikra, ami nélkül talán soha nem is jöhetett volna létre a robbanás. Ismerős ugye? Én ugyan nem szeretem cipó arcát, de az eredményeit el kell ismerni. Néha elmerengek azon, hogy egyáltalán érdemes-e folytatni. Kinek jó ez? Nekem biztos nem. Ennyi csapat és pilóta nevet, műszaki adatot, információt megjegyezni. És akkor még nem beszéltem az asszonyról! Szóval már nagyon várom, hogy felbőgjenek a motorok, és újra száguldjon a cirkusz.

Zárszó

4 hét múlva kezdődik a 2008-as idény! Következő számunk az első két verseny beszámolójával fog jönni. Addig is egyetek barackot! Annyi van, mint a szar! Uff!

Hivatalos taglétszám: 7 fő

TRK® - MAGA AZ ÉLET!

TRK®- A LEGENDA FOLYTATÓDIK!


TRK® - Ez mostmár örökre jó lesz egy darabig!