Szórjuk szét FRUTTI helyett.

TRK®  – AZ ALAPMŰ!

21. szám (2010.09.12)

TRK®  - A HASZNOS SEGÍTŐTÁRS

Tisztelt Baráti Kör, Kedves, mélyen T.isztelt Gébriel!

Köszöntünk benneteket, és szeressétek egymást! Miért mondom ezt? Azért mondom ezt, mert az elmúlt hetek, hónapok alatt sok támadás érte a szerkesztőséget. Egy. De az sokszor. Még jó, hogy kész a halálcsillag. Telefonos, e-mailes zaklatások tömkellege. Rendőrséggel, bírósággal fenyegetés. Az ügy háttere: egykori olvasónk egyszer csak meggondolta magát, és visszavonta korábbi megjegyzését, miszerint mind megfogunk halni, mert elmaradt a nászkár, és tűzzel-vassal próbálja kiirtani még az írmagját is egykori énjének. De nekünk mi közünk ehhez? Oldja meg! Minket pedig - békés TRK szerkesztőséget - hagyjon alkotni! Köszönjük!

Most pedig néhány szót Tímár Gébrielről

Nem sokan tudják szerte a világon, hogy Takagi mesternek is van mentora.

Hogy lehetne erre még gondolni is persze, hiszen Takagi a megtestesült maximum. De bizony akkor is van neki mentora, úgy hívják, hogy Tímár Gébriel. Ő pedig nem más, mint a nászkár nevű gyermekjáték, a világ szégyenfoltjának magyar származású megalkotója. Na, most már szerintem mindenki el tudja képzelni, hogy Takagi mester mentora életének végigkísérésével, a motorsport Faustjaként láthatta a mindenek legalját is, ahonnan már tényleg nincs lejjebb: Tímár Gébriel pillantásra sem méltatott nempályanemfutása. Ez olyan erőt adott a mesternek, ami még tízezer évre elegendő villamosáram termelésre is lehetőséget ad Torának, ezért ne csodálkozzon most már senki azon, amikor egy riporter megkérdezte Őt miközben visszafelé sétált az Ökölvívó utcába egy amolyan Takagiféle manőver után, roncsautóját hátrahagyván, hogy miszerint mi lesz most? Mert erre Tora csak annyit mondott: Márelnézézsde sietek a trafóházba - s egy kékeslilás villámszerű áthúzás már meg is jelent Takagi szemei és a gyengeáramú mikrofon között.

Takagi a Holdon

Az amerikai űrkutatási hivatal (ismertebb nevén: nózi) felújította holdprogramját. Jövőre újra embert akarnak küldeni a Holdra. Ennek kapcsán pedig nagy megtiszteltetés érte Mesterünket! Mint kiderült, a választásuk azért esett egy nem amerikai, hanem japán emberre, mert az új küldetés nagy veszélyeket (napszúrás, hőguta, hősokk, urambocsá' túlhalászás) hordoz magában, és ezt maximum egy 12 fős legénység tudná abszolválni (micsinálni?, a szó eredete: latin, forrás: nincs adat), Takagi pedig egymaga meg tudja oldani ezeket a zavaros majom ügyeket, mégpedig emelkedett hangulatban. Így pénzt is spórolnak, és az egész világ megtapasztalhatja Tora nagyszerúségét. Meg is van a menetrend. 2011. október 9-én (magyar idő szerint) reggel 7:02-kor lesz a kilövés időpontja. Takagi a kilövés időpontjában állítólag a Forma-1 Japán GP rajtját fogja tekinteni, és tudomásunk szerint párkapcsolati tanácsokkal fogja segíteni a mezőny jappán versenyzőit, a rajtot követően pedig mindjárt egy tiszaborzasztói rehabilitációs központ átadásán fog beszédet mondani műholdas kapcsolaton keresztül. Mert neki erre is lesz ideje, és a kilövés különösebben nem viseli meg szervezetét. Jelenlegi mérések alapján pulzusa még esni is fog egy pöppet, mivel neki a kilövés szokásos napi teendői közül egy unalmasabb feladat. Takagi állítólag napi rendszerességgel olvasztja szívószállal a jappán hűtőgépeket. Jelenleg ez tudja még lelkesíteni. Az út a régen megszokott 4,5 nap helyett Takaginak csak alig 1 napjába kerül, mivel az űrhajó speciális hajtóművét Takagi diszkrét és ritmikus pummantásokkal segíti. Takagi holdkomp nélkül fog landolni a Holdon, egy sima űrsétának beillő előre kitervelt, mások megtévesztésére irányuló furfangos mesterkedéssel. Úgy tudjuk, Takagi lesz az első ember az űrben, aki szkafander nélkül fogja tudományos feladatait ellátni, mert neki nincs szüksége rá. Olyan vastag pikkelyes krokodilbőrt növeszt erre az alkalomra, amely állandó nyomást biztosít szervezetének. Az oxigén utánpótlás kérdése pedig már most meg van oldva, mivelhogy Takagi jelenleg is 82,5 órát bír ki egy lélegzetvétellel. Az egész szerkesztőség egyként szorít Takaginak, hogy minél sikeresebb legyen legújabb küldetése, azonban azt is hozzá kell tennünk, hogy erre neki nincs szüksége, mert neki mindig minden sikerül.

Eléjszíáj: Spektrum baleset és néhány riportfoszlány

Nagy-nagy örömömre, persze mások bánatára is, remélem felgyógyultam. A dolog kvintesszenciája, ha jól értem ezt a szót, hogy meghívást kaptam a legendás Spektrum Forma 1-es csapattól, egy kis bemutató vezetésre, vezetéstechnikai gyakorlatra. Én azonnal nyomtam neki! A halkan búgó NDK-s motorhangról szó sem volt, inkább volt ez fülsiketítő, dobhártyaszaggató, éles, idegesítő, mondhatni 1 percen belül felrobbanok a zajtól, hang. Lehet, hogy nem értem ezt a kvintesszencia szót. Az első bevezető körben pályacsúcsot futottam. Dzumm neki! Ekkor még tudatomnál voltam, és elhatároztam, menet közben, hogy tovább javítom az időmet. A pályának, Felhőring, volt egy bonyolultnak éppen nem nevezhető, de nehezen teljesíthető kanyarkombinációja. Ezt a kanyart úgy alakították ki, hogy a pálya íve egy kör alakban visszatért önmagába. Itt a néző számára az látható, hogy a versenyautók fejjel lefelé haladnak a kanyar közepén. Ami igaz is, de a nagy sebesség centrifugális, vagy -petális hatása tartja a pályán az autót. Igen, a nagyon lassan haladó autók ezt nem tudják teljesíteni. Nyomni kell neki, és én nyomtam. Amikor 300 km/óra felett, fékezés nélkül, beszálltam ebbe a kanyarba, akkor értettem meg a pálya névadóját. Olyan élményben volt részem, hogy azt vettem észre, hogy nem tudok összefüggően gondolkodni. Az a lebegésszerű állapot felejthetetlen. Ebben az önkívületi állapotban fejeztem be a kört és a vezetést. 2 hónap kellett hozzá, hogy úgy-ahogy összeszedjem magam. A nagy Takagi jutott eszembe. Talán értem, hogy miért rajongott és versenyzett oly nagyszerűen, amíg aktív volt. Nos ez volt, az általam, Spektrum balesetnek nevezett történet. Legalábbis a kvintesszenciája. Hagyjuk ezt a felemelő és betegséget is okozó dolgot. Jöjjön 1-2 friss információ a nyári szünetben. Találkoztam az öreggel (MS) is. Elmondta nekem, hogy versenyről-versenyre egyre jobbnak ítéli a vezetését, ami azért nem jelenik meg a pontszámokban, mert a volt versenyzőtársai most a versenybírók és mindig elmarasztalják valamiért. Így szeretnének neki visszavágni, mert anno versenyben nem tudták ellenében fel venni kesztyűt. Májkel elmondta még, hogy a lassúsága oka Buttony és a gumik. Autóját az alulkormányzás szerető Buttony kívánsága szerint fejlesztették, Sumi viszont a túlkormányzottságot kedveli. A gumik pedig nincsenek összhangban az autóval és a versenyzőkkel. A szép Niconak is ez a véleménye? – kérdeztem – ugyanis ő már háromszor dobogós volt. Nem válaszolt a kérdésemre, hanem tekintete a távolba révedt. Amikor visszajött az elmélyült gondolkozásából, megkérdeztem a bocsánatkérésről is, de erre azt válaszolta, hogy itt valami tévedés van, mert ő azért kért bocsánatot Rubenstől, mert nem teheti meg, hogy előre engedje, és motyogva utalt a régi Ferraris előre engedésre is. Később Fernandó Hazudós Alfonzóval is találkoztam. Nem akartam kínos helyzetbe hozni, ezért megkérdeztem tőle: Mi volt ez a Masszázs előre engedés? Szemrebbenés nélkül mondta, hogy: Csapatutasítás nem volt. Nem ezt kérdeztem – mondtam neki – hanem azt, hogy miért engedett el Felipe? Hát – mondta – én gyorsabb voltam. Akkor miért nem előzted meg versenyben? Hát, mert nem engedett el. De, ha gyorsabb voltál, akkor meg kellett volna előznöd – mondtam neki. A csapat megállapította, hogy én vagyok a gyorsabb, én elfogadom a csapat állítását – felelte ártatlannak tetsző ábrázattal. Mi lett volna, ha csapat Felipét tartja gyorsabbnak, ugyanis te nem tudtad megelőzni? – kérdeztem – Azt is elfogadtad volna? Egyet szögezzünk le! Én már voltam világbajnok, tehát én vagyok a gyorsabb. – válaszolta határozottan, talán ingerülten is. Jó Alfonzó, szerinted egy világbajnoknak, aki ráadásul gyorsabb is társánál, a csapata is ezt állítja, miért nem sikerült megelőznie a másikat? – kérdeztem teljes nyugodtsággal. Rám nézett borjú szemeivel, összevonta dús szemöldökét és azt válaszolta: Azért bameg, mert pummantanom kellett, tele voltam gázzal, ebédre kelkáposzta főzeléket ettem. Hát így függ össze a csapatutasítás a kelkáposzta főzelékkel.

Megdöbbentő titkok M. Norbertről, a magyar motorsport aktuális csillagáról

Legutóbb a letűnt Stárról, Baumgartner Zsoltiról tudósítottunk személyes hangvételű, kiemelkedően szeretetteljes riportunkban, s máris itt a legfrissebb esztrád adás Michelisz Norbiról, aki magyar nyílként hasít a nyugati civilizációk elbutult, elkényelmesedett, hisztigyáros pilótái között dízel aggregátjával a túraautó világbajnokságban. Norbit nem volt könnyű utolérni, hiszen soha nem találkoztunk korábban, s el kell áruljuk, hogy most sem. Mi több, még eddig egyáltalán sehogy sem sikerült vele kapcsolatba lépnünk, így tehát most soron következő írásunk a fiatalos főigazgatónk fantasztikus fantazmagóriája. De ne keltsünk több zavart, következzen a tudósítás!

Aki kicsit is figyelemmel kíséri a motorsportok világát, azonnal felfigyelhet a maradandóan szimpatikus fiatal autóversenyzőre, Norbira, akinek mosolya nem vetekedhet ugyan Baumgartner Zsóttiéval, de ennek talán jobban örülünk, mint bánjuk. Itt, ehhez kapcsolódóan, az általános tudásunk fejlesztésére jegyezzük meg, hogy létezik egy olyan település, melynek neve: Banja Luka. Norbiról talán elég, ha annyit mondunk, hogy magyar nyílként hasít a nyugati civilizációk elbutult, elkényelmesedett, hisztigyáros pilótái között dízel aggregátjával a túraautó világbajnokságban.

Ezúton üzenjük neki, hogy figyeljük! Bizony Norbi, figyelünk!

Játék

Miért kukorékol a kakas virradatkor?
a.) felesel a konkurenciának
b.) jelzi, hogy nem tyúk
c.) mert éppen fogyó Takagi van, és nem Takagitölte

A helyes megfejtők között kisorsoljuk Takagi boxeralsóját, melyet a Hold küldetés során hordani fog.

Zárószó

"A tűzoltójármű vezetője a balesetet elkerülni nem tudta volna, legfeljebb megelőzhette volna."

Hivatalos taglétszám: 33 fő

TRK® - MAGA AZ ÉLET!

TRK®- A LEGENDA FOLYTATÓDIK!


TRK® - Ez mostmár örökre jó lesz egy darabig!