Szórjuk szét FRUTTI helyett.
Formula Vót - Formula One - Formula Lesz

I. évfolyam 3. (visszanemtérő) szám
Kelt: az Úr 10000sin11,5311-dik esztendejében, pálinkás jóreggelt

Kedves TRKâ -tagok, Pityu!

Miután három hosszú hét telt el az előző TRKâ-szám óta, ezért nem húúúzzzuk az időt, hanem máris, azon-nyomban kezdődjön mai számunk egy fantazmagórikus, soha nem látott hírrel: piackutatásaink szerint a TRKâ iránti kezdeti lanyha érdeklődés huszadára esett, és ez a tendencia a jövőben várhatóan gyorsulva fog jelentkezni, de mi (a két állat) a kitartó TRKâ-mag (5-8 ember) számára továbbra is fenntartjuk ezt az ötletszegény, elnagyolt, fantáziátlan durr-bele-csim-bumm-cirkusz újságot. Most már jöhet, ami még nem volt, a szédítően csodálatos, frenetikus, szavakkal le nem írható Takagi barátunk.*

Az elmúlt számunkban meghirdetett számlaszámra most már aztán annyi pénz gyűlt össze, hogy a fülünkön folyik ki, úgyhogy mindenki azonnali hatállyal fejezze abba ezirányú pénzküldözgetéseit, mer' a végén még baj lesz. Más: Egyes vagy kettes kiemelkedően kedves olvasónk, felhítta a figyelmünket, hogy Takagi volt a Karate Kid cimű oszkár(de megváltoztál)-díjas filmben a mesteredző. Ebből is csak az látszik, hogy a mi internukleáris, "leneüljmerkapszegyfrászt" Takagink mi mindenhez (nem) ért az autó akcelerátor elméletén kívül. Hát ez valami csodálatos! Másik igen kedves, méltóságteljes olvasónk kérésére - még mielőtt elmélyednénk jappán istenünkben, Takagiban - néhány keresetlen szó a Forma-1-ben nem sok vizet zavart Katayamaról. Szóval, hol is kezdjük? Mint tudjuk, aki nem az pótolja be, hogy Katayamánk Nakajima és Takagi - a két őstálentum - pályafutása között szerepelt a futamokon, csillapítva mindannyiunk várakozását, a nagy Takagi eljöveteléig. Na mármost ez a vakvarjú Ukyo ment egy olyan gyors kört Le Mans-ban, hogy ennyi elég is volt belőle, azt a porhanyós szentségit!

Képességek-készségek, amivel Takagi (nem) rendelkezik (XXXIII. rész)

Flexibilitás: olyan rugalmas a kedves egérszürke Tora, mint a háromszor megrágott kaucsuk, amit két órás előfőzés után pároltak a füstölőben kalbász gyanánt.

Előzési technika: a már az első számban is emlegetett mottója: "Csak akkor előzök, ha nem lehet!" Takagi egy szezon során egész pontosan 2,4-szer kísérel meg előzést, ebből kettőt biztosan eltéveszt, a maradékot pedig önmaga ellen irányítja, ha éppen nem a pályán kívül bóklászik. Az előzés eredményeként az előtte haladó szinte biztosan megsúvad, Takagi pedig legjobb esetben is másfél kör után megrökönyödik az előzési kísérlet utáni drámai - ami sok az - sokk okozta vészterhes epehólyag-repedés következtében.

Éleslátás: 32,5 dioptriás okuláréval sem venné észre, ha egyszer csak, illetve csak egyszer három kereke elszabadulna a négyből, a negyedik meg jó.
 

Kérdés

Takagi jobb irányú kanyarvétele esetén, hajszálai mely irányban vetemednek meg? A helyes megfejtők között Takagi-mackóalsót sorsolunk ki. Új mondat: miután TRKâ taglétszámunk 4 főre duzzadt, ezért úgy gondolta az elnökség, főleg mi, hogy létszámstoppot vezetünk be, de nem biztos! Vers:

Takagi az ifjú közgazdász
 

Takagi is közgazdász lesz
Nehéz állás ez a terpesz
Mit akar ez, néznek sokan
Kishal úszik a nagy tóban

Na de legyünk végre komolyak
Me' gyorsan fogy ez a konyak
Sok beszédnek sok az alja
Közgazdász lesz a kis Tora

Zárószó 

Olyan hírek kaptak szárnyra, hogy a TRKâ záros határidőn belül becsukja kapuit (lehúzza a rolettát, bedobja a stílfűrészt (na de hova? hát a sufniba), bemondja a vizesnyolcast). Ez egy kapitális, mondhatnánk orbitális baromság, azon nyomban, illetve egy kicsit később hajtóvadászatot indítunk minden neoszakadár, szűklátókörű, felforgató elem ellen. Hát azért engedje meg a világ, azt a hét meg a nyolcát. A levélözönt és a klubtagsági jelentkezéseiteket várjuk a köv. e-mail címekre, valamint az önkormán'zatra.

Hivatalos taglétszám: 4 fő.

Megjelenik 20 160 percente

* Igazi csemege ínyenceknek: Takagi a Star Wars II. részében mégse hajtűkanyar lesz, hanem új szerepe nem más, mint a gonosz, mindenre-elszánt, rút, kopasz Tört Vödör fiksz-szárnyú űrhajójában negyedéves turbópalacsinta-hátralék.