Szórjuk szét FRUTTI helyett.

TKR®  – AZ ALAPMŰ!

30. szám (2013.09.04)
  TKR®  - A HASZNOS SEGÍTŐTÁRS

Motorhangos jó reggelt kívánunk! Tisztelt Baráti Kör, T. Gábor!

Külön köszöntjük T. Gábort, akit a szívünkbe zártunk, és nem szabadulunk tőle. Éljen Gábor és a nászkár!

Hadd kezdjük egyik olvasónk tiszteletteljes kérésével:

"Szívesen olvasnék egy cikket a következő TRK hírlevélben arról, hogyan vélekednek a Dakar résztvevői a tény tekintetében, hogy tudniillik a Takagi szellem a Dakart is átjárja, ezen a versenyen is átsüvít, ezzel átrendezve a homokdűnéket, ami minden kétséget kizáróan hat a végeredményre. De ha mégsem hat, akkor legalábbis öt.

Attila"

Elejszíáj – aki már az előző életében is fantasztikus volt

Back to the roots (Vissza a gyökerekhez)

Köztudottan a Forma1 első versenyét Ezüstkőben rendezték, de a sports car roots a mindent magukénak vindikáló France-ben találhatóak. A legelső hivatalos racing 1894. július 22-én, Paris-ban került megrendezésre, az egyáltalán nem jó öreg Gifard Pierre szervezésében. A verseny, a résztvevők feladata a Paris és Rouen közötti 126 kilométeres távolság leküzdése volt. A winner az lett, aki ezt a távot a shortest time belül, a legkevesebb consuption-nal (fogyasztással) tudta teljesíteni egy lunch hour megszakítással. Huszonegy benzin mode chariot állt rajthoz, amelyből tizenheten értek célba. A fastest versenyző tizenhét kilométeres óránkénti average speed-el teljesítette a távot. A 19th century végéig a soha nem szimpatikus French-ek uralták az autóversenyeket, Peugeot illetve Panhard autóikkal, és akkor alakult ki a még ma is érvényben lévő képtelen elmélet, amely szerint a leggyorsabb győz. Tehát nem a részvétel volt a fontos! Igen, az első versenyek alapötlete hasonló volt, de a járművek nagyban különböztek napjaink modern versenyautóitól. Az első Panhardot egy emelőkar segítségével kormányozták, a Peugeot egy vezetőrúddal volt ellátva. Ezeket nemsokára a kormánykerék váltotta fel, a levegővel töltött abroncsokat pedig a tömörgumik. A versenyek különböző helyszíneken kerültek megrendezésre, a szervezés módja azonos volt: az autók egyesével indultak, és az összidő alapján értékeltek. Ó, micsoda botorság! A motorok teljesítménye időről időre nőtt, így a kockázat is. Hát ez hihetetlen! A legelső Grand Prix-ként számon tartott, Le Mans-ban megrendezésre került versenyt a Francia Automobilklub szervezte 1906. június 26-án illetve 27-én. A 103, mások szerint 105 kilométer hosszú "háromszög-pályán" 12 kört kellett teljesítenie a versenyzőknek.

A győztes a magyar Szisz Ferenc volt Renault-val!
(előtérben egy 40 éves buxus)

1936-ban nem világbajnoki versenyként megrendezték az első magyar nagydíjat a Népligetben.
(háttérben egy 40 éves buxus)

Fájl:Bundesarchiv Bild 183-S16064, Rudolf Caracciola, Bernd Rosemeyer.jpg

Konklúzió: Mi lenne a világ magyarok nélkül?

A ló és a kutya

Az a jó Takagiban, hogy sosem lankad. Azt is mondhatnánk, hogy sosem lankad. De hát ezt mondtuk először is. Rendben. Múlt héten a belvárosban ragasztóztam. Amolyan nyári hangúúúlatban. Eszembe jutott, hogy micsoda firgalom van azóta, hogy bepanyelkázták a fő teret. Na, de nem is ez a lényeg. Hanem, hogy ilyen húság mikor volt utoljára, mint ami augusztusban sepert végig? Még a digitális átállást is kétfelé szedték, mer' nem bírták az iramot. Aszongyák központi hiba. De ezt bárki mondhassa. Hát ha már megkóstolta, miért lépjen bele? Ez elmegy az elmúlt 1 hónap zanzásításának is. A TRK® egyszer és mindenkorra kijelenti, hogy nem enged. A szék marad. Puha is, kényelmes is, fekete is. Nem adjuk. Inkább oszlik fel a Helldorado, de a széket akkor sem adjuk. Családi ökörség. De lehet, hogy nem is jó ötlet ez a szék. De ha már belekezdtünk, akkor hagyjuk is félbe. Mire jó ez? Nem szoktam én lohúni. Kocsizom. Kirohad alólam, de akkor is kocsizom. Az idegeim kivannak. Pedig szedek magnézimumot is. Alkáli földfém. Szerkezete hexagonális. Mégis kivagyok. Hagyjanak engem békén.

Pályázat

A TRK® kissé túlértékelt igazgatósága pályázatot hirdet a barátság, a rajongótábor és a kortárs párviadalok népszerűsítése érdekében. A pályázat célja, hogy minél közelebb vigye, vagy hozza, attól függően, hogy honnan nézzük a feleket, egészeket, háromnegyedeket egymáshoz. A pályázónak azonban vállalnia kell, hogy elkerüli a túlcsordulást. Ez alapfeltétel. A pályázathoz mellékelni kell egy költségvetést, ami alapján majd arat, továbbá egy szándéknyilatkozatot valamiről.
A pályázat hátterében Takagi karitatív mivolta áll. Már gyermekkorában is az elesettek védőszentje volt, ha kellett egy-egy vicces jelenetért maga is szívesen hasra esett bárhol, bármikor. Később különös együttérzést tanúsított a legkülönbözőbb hátrányos helyzetű társadalmi csoportokkal szemben. Ilyenek voltak az idők során a szőrszín és faji identitás alapján megkülönböztetett kutyák, a káros szenvedélyektől szenvedő szenvtelen makákók, vagy éppen a nehéz munkaerőpiaci helyzetben lévő csórikáim, nem is beszélve az örök szenvedélyről, a nőkről. Ahogy Takagi mondta egyszer, amikor Komlóra látogatott, hogy kistabilizálja, merre találja Góbi Hilda lovas szobrát: „Csinos, az asszony az mindenféleképpen csinos!”
A leértékelt igazgatóság fentiek alapján pályázatot hirdet „Követő kerestetik” címmel. A pályázaton bárki indulhat, aki akar, aki nem akar. Nincs kitétel. A pályázatokat központi e-mail címünkre várjuk 2016. február 19. péntek 24 óráig, e-mailen. Felhívjuk a figyelmet, hogy terjedelmi korlát, mint ahogy pályázati formanyomtatvány nincs. A pályázatoknak a fenti határidőig be kell érkezni, vagyis nem az elektronikus levél elküldése számít, ez a Föld-kerülő emailek miatt fontos lehet.
A pályázaton vissza nem térítendő támogatás nyerhető, melyet az igazgatóság nyújt egy életen át.
Tavalyi központi pályázati programunk nyertese T. Gábor, akit azóta is agyon támogatunk.
Egyúttal ezennel felterjesztjük Toranoszuke Takagit posztumusz Nobel életmű békedíjra, melyet csak halála után vehet majd át személyesen abban a bazi nagy svéd teremben.
A pályázatokat zárt e-borítékban kérjük benyújtani, melyre kérjük felvezetni: Takagi az örök! Felhívjuk a figyelmet, hogy kerüljék a szótag- és betűcseréket, a Takagi az ökör feliratú pályázatok habzás és értékelés nélkül elutasításra kerülnek és úgy kivágjuk őket, mint a szart. Mert nekünk csak egy parancsolónk van.

Vers

Pályázaton
Pályázaton nyertem macskát
Iderakja nekem mocskát
Vera néni takarítgat
Betűméretet nagyítgat

Nyomja Polster a gázt nagyon
Hova siet én nem tudom
TRK-val hóna alatt hóna
Meglátta őt a Gábor Vona


Zárószó

Szkrótumok gyülekező!

Hivatalos taglétszám: 38 fő

TKR® - MAGA AZ ÉLET!

TKR®- A LEGENDA FOLYTATÓDIK!


TKR® - Ez mostmár örökre jó lesz egy darabig!