Szórjuk szét FRUTTI helyett. |
TKR® – AZ ALAPMŰ! |
32. szám (2018.12.02) |
TKR® - A HASZNOS SEGÍTŐTÁRS |
Motorhangos jó reggelt kívánunk! Tisztelt Baráti Kör, T. Gábor!
Külön köszöntjük Timer Gábort, akit a szívünkbe zártunk, és nem szabadulunk tőle. Éljen Gábor és a nászkár! Többen már újra azt hitték, hogy nem jelenünk meg többé, hozzáteszem joggal. Legutóbbi jelentkezésünk óta több, mint 1 év telt el, és akkor azt ígértük, hogy sűrűbben jelentkezünk. Sajnos előre nem látható okok miatt csak most sikerült új számmal előrukkolnunk. Azonban most is azt ígérjük, a jövőben nemhogy sűrűbben, de rendszeresen is fogunk jelentkezni. Mai számunk rendkívül színes-szagos. Van itt új rovat, bombasztikus bejelentés, madársebességi kitekintés, vers. Mi kell még? Jó olvasást, szemezgetést kívánunk így az év végéhez közeledve. Mindenkinek kívánunk szesz-, illetve stresszmentes karácsonyi ünnepeket, Takagiban gazdag áldott új évet! |
|
Bruhahapüré
Új rovattal jelentkezünk, mert sok megkeresés érkezett hozzánk, hogy miért
nem bővítjük a repertoárt. Tessék!
Hozzávalók:
50 g humor (piros)
100 g bruhaha
1 db poén
1 gerezd jókedv (krémszerűen
összenyomva)
4 szelet csattanó (száraz)
1 dl hülyeségolaj
show ízlés
szerint
A recept eredeti címe bruhaha püré volt.
Ezt módosítottuk a közérthetőség kedvéért bruhahapürének. Sokan most
kérdezhetik, milyen az a bruhaha, és hol lehet olyat beszerezni. Nos, ugye senki
nem hitte el, hogy lenne ilyen produktum a közértben. Pedig igen. Ez mindenhol
megtalálható. A hozzávalók borzasztóan egyszerűek. Tulajdonképpen egy vendégváró
falatkáról lenne szó. A chef, akitől tanultam, elmondta, hogy náluk
hülyepástétomnak nevezik. Na, nem azért, mert hülyék eszik vagy csinálják, de
alapja a legalapvetőbb emberi
hülyeség.
Elkészítés
Tegyük egy
komédiagépbe a bruhahát, a humort, a poént, és turmixoljuk össze. A legjobb egy
friss poén, de lehet korábbi is, amit esetleg pár napja sütött el valaki. De
vigyázzunk, ne legyen túl öreg, ami már száraz és fullasztó. Az összeturmixolt
cucchoz adjuk hozzá a beáztatott és kinyomkodott csattanókat, esetleg szellemes
megjegyzéseket ízlés szerint. A hülyeségolajat fokozatosan adagolva rakjuk a
püréhez, és keverjük tréfával, míg krémszerű lesz. Egy habosan könnyű mókakrémet
kell kapnunk. Helyezzük tálba, és hűtsük le. Forró hangulattal,
heccdarabkákkal, esetleg anekdotacsíkokkal, olívabohózattal tálaljuk.
Ezt
még azok is megeszik, akik undorodnak a viccektől. Kedves egészségetekre!
Takagi visszatér!
Hosszú, speciális, saját, sajtszagú, seremetyevói spirituális útján tart egy szezonnyi pihenést a Mester, amikor nem foglalkozik lényeges dolgokkal. Így aztán mellékesen beszáll a következő bajnokságba. Egyelőre nem teljesen egyértelmű, hogy melyik istálló színeiben fog versenyezni, annál is inkább, mivel a bennfentes információk szerint legalább öt istálló megvásárlására kötött háttérszerződést a német származású magyar állampolgár Szalmaember György (születési nevén: George Strohmann), akit Takagival hoznak szőrös, pontosabban szoros összefüggésbe. Állítólag George az egyetlen ember, aki Takagi hátszőrét – és egyéb testrészeit – szőrtelenítés céljából dzsantázhatja. A két üzletember között valóban szoros üzleti kapcsolat lehet, mivel George a fő dzsaffa szörp beszállítója Takagi vendéglátó hálózatának. A helyzet még ennél is kacifántosabb, mert Takagi az alábbi sajtóközleményt juttatta el szerkesztőségünkbe:
„Tisztelt TRK Szerkesztőség!
Elnézést kérek, hogy apró-cseprő (mi az, hogy
cseprő, ez nem jelent semmit?! cseprő? Cseprő?? CSEPRŐŐŐ???) ügyeimmel zavarom
fontos munkájukat, de a jelenlegi felfokozott bel- és külpolitikai helyzetben
elsőrangú a megfelelő információ célba juttatása.
Úgy döntöttem, hogy elindulok a következő
futamon, de csak kvázi. Bozonyára (sic!) Önökben is felmerül a kérdés, hogy
hogyan lehet kvázi részt venni egy autóversenyben. Ez bennem is felmerült és
hosszas, mély gondolkodásra késztetett. Idős kínai bölcsek segítségét vettem
igénybe, mit sem törődve az ősi kínai-jappán ellentéttel. Elmélyült
gondolkodásunknak mintegy 6 hónapot követően vetettünk véget, mikor is
Teng-Sziaó-Púúú hisztérikus rohamot kapott, hogy neki nem jut eszébe semmi és
különben is gyötrik a bélgázok. Erre a többiek is, magamat is beleértve a hóna
alá nyúltunk és megnyugtattuk, hogy nekünk sincs semmi a fejünkben, csak a
belünkben. Így aztán Jack Ma segítségét kértem, de nem ma, hanem tegnap. Az
IT-ban is járatos kereskedő guru hozott össze azzal a hacker csapattal, akik
lehetővé teszik számomra, hogy egy velem teljesen önazonos identitással
rendelkező avatár vegyen részt a versenyeken.
Ennek engedélyeztetése nem volt egyszerű
folyamat, sok kenőpénzembe került. A dolog négy fő részből állt. A nemzeti
társaság elrepült a nagy nyugat-európai csomópontokra és a fontosabb városokba
és ott ezután kulminált. Emellett regionális összeköttetéseket létesítettünk a
jelentősebb pajtákkal és a környező országokkal és a Balkánnal, és természetesen
Dél-Ugandával, mindegyik helyszínre elpurgáltuk a bruneji szultánt, plusz
rendelkezést szereztünk az államközi egyezmények megkötése felett, így az
Európai Unión kívüli célállomásokra vonatkozó engedélyeket is saját hatáskörbe
vontuk és minden mást is. Külön kategóriába tartoztak még a nagy távolságú
hallójáratok, amelyeket sikerült integrálni a szövetség tagjainak
hallójárataival és fülkürtjeivel együttműködve. Erre mondta azt a Zsán Tóth,
hogy ilyen nagyszabású prodzsektet akkor látott utoljára, amikor a korábbi
tulaj, a Börni Ekelesztóni négy nap szorulás után megevett egy üveg
szilvalekvárt a bécsi ádventi vásár kellős közepén.
Az egyetlen feltétel, amelyet a szőrösfülű
Mexmózli hajthatatlanul kikötött, hogy csak egy elektromos nisszánnóttal
indulhatok. Ennek megfelelően megkezdtük az autó fejlesztését, ezzel kapcsolatos
jó hírem, hogy sikerült elfogadtatnunk, hogy durranógáz fejlesztőt is
használhatunk a hatásfok fokozására. Mivel a meghajtásunk elektromos és nem
robbanómotoros, egyelőre nem tudjuk, hogyan is szereljük ezt össze és
hasznosítsuk a vízbűl kivett hidrógéjnt a meghajtás erősítésére. De mi sem
tudhatunk mindent előre.
Így áll a helyzet, tisztelt bilirubintos
virágszálaim, úgy gondoltam, nem árt, ha tudtok minderről.
Üdvözlettel: Taka-Gí
U.i.: Írtam egy
verset, közöljétek le, különben R. Gergő belevezeti a csuklós buszt a
szerkesztőségbe.”
A madarak repülési sebessége - Eléjsziáj jelentkezik
A madarak repülési sebességéről jó
sok hihetetlen dolgot összeírtak már. A repülő madarak sebességét még kifinomult
műszerekkel is nagyon nehéz pontosan megmérni, ráadásul meg kell különböztetni a
levegőbeli sebességet és a talajhoz viszonyított sebességet. Az utóbbi – a
hátszél miatt – jóval nagyobb értéket adhat, mint az előbbi.
Havasi sarlósfecske:
A leggyorsabb madarak, például
a sarlósfecskék (Apus apus) levegőbeli sebessége meghaladja a 100 km/h-t. A
havasi sarlósfecske (Tachymarptis melba vagy Apus melba) sebességét 160 km/h
fölöttinek mérték, a fregattmadárét (Fregata magnificens) 154 km/h-nak, a
talajhoz viszonyított sebessége a két madárnak 241 km/h, illetve 320 km/h volt!
Mindez bukósisak nélkül!
Fregattmadár:
Sok ellentmondó sebességadat
látott napvilágot a leggyorsabb zuhanórepülőről, a vándorsólyomról (Falco
peregrinus) is. A volt Szovjetunióban végzett kísérletek szerint 25 fokos
zuhanásban 270 km/h-s, meredekebb zuhanórepüléskor 360 km/h-s sebességet ért el.
A hitelesnek tekintett leggyorsabb zuhanórepülése 402 km/h volt. Se ejtőernyője,
se védőszerelése nem volt.
Vándorsólyom:
Ezért nem kell elájulni a Forma1 pilóták versenyzési sebességeitől.
Vers a lá Taka-Gí
A kutyának nincs okuláréja
|
Zárószó és tagtoborzó
Legyen Ön is TRK® tag, cserébe még semmit se kap! Előnyeit élvezze ki, hogy ha Ön nem vak! De ha Ön mégis vak, sajnáljuk azt nagyon, de ha Ön nem vak, örüljön, hogy vakkanthat!
Hivatalos taglétszám: 38 fő |
TKR® - MAGA AZ ÉLET! |
TKR®- A LEGENDA FOLYTATÓDIK! |
|