Szórjuk szét FRUTTI helyett. II. évfolyam 12. /17./ (karácsonyi külön) szám
Különszám a Ildikónak, a haljátékban nyújtott kiemelkedő teljesítményéért!! Kelt: az Úr egy bohókás évében, öttalálatos a lottószelvényem, de széttéptem

Kedves TRKâ -tagok, (ha meg) Töhötöm!

Zéhákban gazdag, kellemes jó napot mindenkinek! Máris a közepébe csapva, arról van szó, hogy nemrég az igazgatóság részt vett egy expedíción, mely eredetileg a Szentföldre vezetett. Célunk az volt, hogy kiderítsük, Takagi volt-e keresztes lovag, avagy sem? Örömmel tudósíthatjuk, hogy de. Mint kiderült, Takagi már a Clair Móni zsinatra is hivatalos volt, csakhogy útközben (valahol Elő-Ázsiában) karambolozott egy lókupeccel (ép legújabb turbófeltöltős kancáját tesztelte). A lókupec meg majdnem széjjelkaszabolta drága Takagink vadonatúj epehólyagját, kis híján odaveszett. Így történt, hogy lekéste a zsinatot, minek következtében nem Jeruzsálem felé vette az irányt, hanem sokat próbált viking barátaival elvitorlázott  Grönland felé teljes  harci szerelésében (mely állt egy borotvaéles fakardból, valamint egy szedett-vedett lenge, nyári ruházatból).  Grönlandra érve aztán nagy meglepetésben lehetett része, mivel megismerkedett DCLXVI.

Orbán pápával, aki éppen a téli rezidenciáján sakkozott javakorabeli felebarátaival. A pápa feltárta Takagi előtt a nyaláb-elemzés rejtelmeit, mely egy rendkívül egyszerű, de emellett hálás kis módszer annak kiderítésére, hogy a huzamosabb ideig tartó frontszolgálat okoz-e játszópajtás-effektust. Sajnos további írásos maradványok híján itt megszakad történetünk, és csak az 1990-es években tűnik fel újra Takadzsi, mint profi Forma-1-es autóversenyző, becenevén a "japán tigris". Hogy közben mi történt? Ajánlom mindenki figyelmébe a Pál Utcai Fiúk című ifjúsági olvasmányt, melyben ugyan egy fikarcnyi utalás, annyi sincs e témakörben, de addig se unatkoztok, azt az elvörösödött hajófuvarlevelet!

Kitekintés a jövőbe(n)!

Bár a TRKâ vezetősége nem rendelkezik koherens látnoki képességgel, most mégis megpróbáljuk eme szösszenet keretében fellebbenteni a fátylat a még sötét homályba szakadt következő F1-es szezonról. Mint a lelkes rajongók bizonyára sejtik, mely sejtés agytekervényük legmélyebb bugyraiból tör fel egy hovatovább sósperec ropogtatása közben, miszerint a csúcscsapatok (mekkláren, ferrari) jövőre olyan gyorsak lesznek, hogy pár perccel előbb célba érnek, mielőtt elindultak volna. Eközben csak arra kell figyelniük, hogy neki ne menjenek maguknak hátulról. Persze nem lesz, nem lehet minden csapat ilyen gyors. Vegyük, pl. a minardit. Fejlesztenek ők is, de a fejlesztés célja sokkal inkább a teljesítmény hátraszakajsztása mintsem a forgatópumpácsmányok feltekercselvényezése. Zsené fontolgatja is, hogy a speciális vezető cipője helyett inkább egy sokkal inkább kényelmesebb és melegebb szőrös nyuszipapucsban ül a volánhoz, melyet egy pikáns hálóspikával fűszerez. Az autó teljesítményéről csak annyit, hogy egy vesevetemedésben hánykolódó rozzant éticsigaraj valószínűleg 3 kört ver rájuk egy 2 körös versenyen. A proszt csapat is bizakodva tekint a jövőbe: új stratégiát dolgoztak ki a boxkiállások terén: a jövőben körönként legalább egyszer kiállnak a GP-ken, ezáltal az autó oly könnyű lesz, mint a lehellet (csak félő, elszállnak, mint a győzelmi László). A legnagyobb előrelépést a gyorsulás terén kívánják elérni, úgy mint 0-ról 100 km/h-ra nulla egész rohadt kevés alatt fog az autó gyorsulni, ami által az időmérő edzéseken könnyen az első rajtkockában találhatják magukat (a teszteken azonban egy súlyos probléma merült fel: a gázpedál olyan érzékeny lett, hogy könnyű fuvallat miatt az autó önállóan életre kelt és magával vitte a rajta csüngő szerelőket).

Álézi ezzel szemben, már olyan rég versenyez (meg nem szűnő lelkesedéssel és bizonyítási vággyal), hogy már-már a múlt homályába vész pályafutása ígéretekben gazdag kezdete. Csapatai számának meghatározásához meg egyenesen a felsőbb matematika eszköztárát kell igénybe vennünk, ami persze nem garancica a sikeres eredményhez. De mér' mondom ezt? Mivel minden összefügg mindennel! Az se volt véletlen, hogy mikor a fiúk megálltak Monacóban a 28. rajt után a Loewe-ziherájsz kanyarban bevásárolni (vettek ezt-azt), és ezután zsené elveszett és hosszasan bolyongott a hercegség utcáin, mire rálelt a 29. rajt helyszínére. Az ok egyszerű: annyira nyomasztotta a stressz a vb-ben betöltött kiemelkedő teljesítménye miatt, hogy egyszerűen beszűkült tudatállapotba került és azt hitte, hogy 4 évesen a nagymamája jégkárosult kertjében ésatöbbi. Valamint: miért épp álézire esett az a szerencsétlen hirdetőtábla Interlagosban? Nyilvánvalóan ezzel az égiek akarták figyelmeztetni álézit, hogy 300 km/h-s sebességgel ne azon kezdjen el gondolkodni, hogy vajon büntetőjogi felelősségre vonható-e egy kecske, illetve, hogy az inflációs targetálás (ejtsd: targetálás) vezet-e patkóbél-süllyedéshez, mert akkor már a fene megette vacsorára azt a világbajnokságot, egy korsó lónyállal leöblítve (azért engedje meg a világ!) Összegzésképpen kimondhatom: két fenomenális pilótával van dolgunk.  Hogy miért épp mázákán nyert? Egyáltalán miről ugatok én itt? Ennek csak a meghunyászkodott harcsabajusz a megmondhatója!

Vers

Pár szó ükapámról
 

Én elmentem a vásárba készpénzzel
Hogy ott mi van, fel nem fogom ép ésszel
Megzavart a kollégám, két kézzel
Mondtam neki kussoljá', me' széttéplek

Ha én gazdag lennék
Mindig pörkűtet ennék
Tagadnám a munkát
Mondanék egy durvát

Zárószó

E félévi - mondjuk ki - utolsó kiadásunkat tartogatjátok a kezetekben, de semmi ok a pánikra, mert február előtt úgy se lesz újabb szám! Mindenkinek kellemes - mondjuk ki - húsvéti ünnepeket kíván az igazgatóság. Zárásképpen olvassátok nagy tisztelettel Saab-i & Joe örökérvényű hexameterét:

"Sátán hátán lovagol egy fácán
Sátánt látván, fogason egy bárány,
S húzza a kátrány!

Mászna, de gáz van,
Hát hagyja a sárban!"

Hivatalos taglétszám: 21 fő.

Formula Vót - Formula One - Formula Lesz

Megjelenik 20 160 percente

Kérdés haladóknak: Mi az, kicsi, zöld és háromszög alakú?
Válasz: egy kis, zöld háromszög!