Szórjuk szét FRUTTI helyett. III. évfolyam 2. /19./ (zaftos) szám
Különszám a besurranó tolvajoknak! Kelt: 18:00 Feküdt: 10:00 Élete zaklatott volt

Kedves TRKâ -tagok, Dezsőke!

A SZAKRAMENTUMÁT! Ez a tömör véleményem az évadnyitó mellbőrni futamról. Na de lássuk mi is történt részletesen, TRK® szemüvegen át nézve. Baricselló már a szabadedzésen megmutatta, hogy nem 6 voltos ceruzaelemmel megy a ferrárija. Állítólag a pálya melletti fűben kanyargó koherens kukaczok e sebesség láttán halucinogén kemoterápiás rohamot kaptak, majd nem bírván a terhelést, beadták az emigrációs kérelmüket Zámolyba. Baricsellónál csak sumaccser produkált jobbat, aki mint az őrült, felszántotta, majd vetésre alkalmassá tette a pálya szélét (beépített hírforrásunk (egy tégla) szerint a jegybanki alapkamat a jövő héten úgy le fog szakadni, hogy belelilulunk).  A minárdi csapatról szólva: ennek az  autónak csak  a  színe lett jó. A motor olyan, mint annak idején: sz*r ( *=a). Aztán jött az időmérő edzés. Sumakker összeszedte magát, megdöntött minden eddigi pályarekordot (még a tekepályáét is), majd elment aludni.

Vasárnap, 4:00 am. Felbőgnek a motorok. Meg a szomszéd csecsemő is (Hallgattasd el azt a durva kölyköt!!! - így a szomszéd). A sorrend ismert. Akárcsak a pitágorász tétel. Rajt: sumi elcsípi, baricselló beragad, mint a 3 napos rágógumi. Datolya (a bmw-jével) elfeledte, hogy itt kanyarodni is illik és kiment a rétre szántani. A két mekkláren odapörkölt (mint omniát a kezdő háziasszony). Mázákán az első, akinek kisebb dolga is nagyobb annál, mint hogy itt körözzön, mint muslinczaraj a pincelejárat előtt, és kiáll. Az okokat később még megcsócsáljuk. Hamar követi mázákánt kis summaker és villnöv is, aki nem tudta eldönteni, hogy jobbról avagy balról előzzön. Maradt hát középen… (a baleset részleteiről a haláleset miatt nem beszélnénk, mivel a TRK® alapvetően egy, a szélesebb grémium szórakoztatására fundamentált világlap. - a szerk.). A következő jelentősebb esemény frencen és baricselló különszáma. A győztes b. lett, mivel ő kis, míg frencen nagy rőffel vette a kanyart, és persze tudjuk, hogy a kis rőf mindig győz. (telefonos kérdésünk: mi az a rőf, a helyes válaszolók még egyszer felhívhatnak minket, telefonszám: a köbgyök négyzetgyöke). Utolsó említésre méltó eseményt hekkinen tette, aki szegény a mehánika áldozata lett (inkább, mint a Hezbollahhé!) és felfüggesztette a felfüggesztését.

Mázákánt csak az atyaúristen és a fal állíthatja meg!

Immáron több, mint egy éve élvezhetjük mázákán hátborzongató vezetési stílusát, a valóságtól teljesen elrugaszkodott, de élményszámba menő fejszerkezetét. Az F1 berkein belül mindenki egyetért azzal, hogy mázákán visszahozta azt a kis pluszt, ami Takagi távozásával odalett, és méltó módon tölti be a hátrahagyott űrt. Kijelenthetjük, nincs nagydíj mázákán nélkül. Úgy tudjuk, hogy mázákán se a lótücsökkel, se a lótetüvel nem áll közelebbi rokonságban. Akkor honnan meríti ez a végzetszerű fiatalember ezt a hatalmas motivációt, mi hajtja, űzi, mint egy elmeháborodott salabaktert? A kérdés megválaszolásához nem elég a sportág felszínét kapargatni, le kell mennünk az F1 mélyáramaiba, mert ott rejtőzik a válasz. A kérdés, hogy mázákán mit csinált eddig? Hát semmit! De azt testestül-lelkestül, intenzíven, teljes erőbedobással! Csoda, hogy az F1-ben végre ki akarja élni magát! Ez miért érdekes, és miért fontos a számunkra? Azért érdekes, és azért fontos, mivel megtudtuk, hogy mázákán egykor approximatív fiúkórusban kamatoztatta tehetségét, ahonnan azonban hamar eltanácsolták iszonyú búrája miatt. Ez máig mély nyomott hagyott a lelkemadta teremtésben, ezért az edzések közt tonnaszámra tolja magába a sósropogóst, ami ellen nincs apelláta. Emlékezzünk vissza az ausztrál nagydíjra, milyen nagy lelkesedéssel vetette bele magát a küzdelmekbe, felverekedte magát az igen versenyképes 20. helyre az edzésen, ami egyéni csúcsa! A versenyen aztán, az első körben mi történt? A felgyülemlett szója-fito-ösztrogének hatására a 3. (ejtsd: harmadik) kanyarban egy az egyben kirántotta a kormányt a helyéről, s még azzal volt elfoglalva, hogy visszahelyezze azt, úgy vágódott ki a gyepre, mint máltai lázban szenvedő vezértetü (le is rohadt F1-es torpedója). Elmondása szerint, azonban szepángban készül a nagy durranásra, célja a dobogó legfelső foka, természetesen!

A TRK® egyként drukkol ennek a szimpatikus fiatalembernek, aki mindig tud újítani, tartalékai vetekednek többszörös világbajnokok tarisznyakészleteivel, hogy a rossebbe ne jönne el egyszer mázákán ideje. Bevallott célja, hogy megdöntse egykori honfitársa, az azóta már elhunyt fándzsó ötszörös világbajnoki rekordját! Ezt mi is várjuk! Következik a Vers

Mázákán, az utolsó mohikán
 

Mázákán, az utolsó mohikán
F1-es pálya ideális ívét nem látta soha tán
Reflexideje vetexik az 1 órával
Kulacsa mindig tele van 1 liter lónyállal

Lelkes, mint egy nyamvadt sanzon-énekes
Fokhagymaszagú lehelete enyhén érdekes
Gászton mesternek több titka nincsen
Repülő példakép, maga az Isten!

Zárószó

Akik a fenti kérdésre neaggyisten helyesen válaszolnak, nyernek egy ingyenes skandináv lottót is, amit bárhol beszerezhetnek maguknak. Nefeledjétekelmebajlesz: a hétvégén szepángban (málájzia), a tudományos mandulaszemvirágzásúak földjén seherezálódik a futam: TRK®-tagoknak a megtekintése ingyenes, a többieknek meg nem kell érte fizetni. Kellemes naplementét!

Hivatalos taglétszám: 21 fő.

TRK® - MAGA AZ ÉLET!

Megjelenik 20 160 percente

Felirat a motoros hátán: "Ha ezt látod leesett az asszony!"